Uyanış


şöyle bir merhaba belki güne, veya geç kalmadan hayata merhaba.. "günaydın".. uzun zamandır uyanmadığımız kadar güzel uyansak hep güne.

İnsan hayatına bazen yön veremediğini farkediyor. Eli kolu bağlı gibi hissediyor. Yine de hayatın bir köşesinde oyun alanımız var ve farketmeden hayatımızı şekillendiriyoruz. Geçtiğimiz hafta Antalya'ya taşınma durumum vardı. Geçici de olsa bir kaç ay kalıcaktım orada. Fakat son anda fikir değiştirdim. İstediğim hayat bu değil diyorum bazen kendi kendime. Ama bu ara çok çaba da sarfettiğim söylenemez açıkçası.
Yine de yavaş yavaş bu melankolik durum kalkıyor üzerimden. Umarım hayat bu günlerde daha güzel "günaydın" lar ile başlatıcak güne. Keşke hep gülebilsek böyle hayata. Bir insanı gülerken izlemek, bir insanı güldürmek, bir insanla gülmek ne kadar güzel. En güzel paylaşımlardan birisi bence.
Hayatımızdan gülen insanlar hiç eksik olmasın.. :)

Geçtiğimiz hafta foçadaydım. Canım kardeşim Çınar arkadaşlarıyla geldi. 1 hafta boyunca güzelce gezdik eğlendik. Eğer kısmet olursa cumartesi günü de İlker ile güney'e gidicez. Farkındayım dalış hakkında birşey yazmıyorum. Güney'den dönmemizi bekleyin. Bol bol hikayemiz olucak.
Şimdilik bu kadar dostlarım. Görüşmek dileğiyle.


"gözlerin
umutlardan bir haber veriyor

aşık olacak gibisin
gözlerinde atıyor kalbin
ve bir eylül akşamında
yaprak çıtırtılarıyla yürüyorsun.."
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Uyanış"