Son Bir Kaç Dalış




Aslına bakarsanız çok can alıcı durumlar olmadığı ve başıma çok enteresan bir şey gelmediği için yazmıyordum yazı. fakat geçen haftalarda çektiğim fotoğrafları paylaşayım istedim. 2-3 haftadır sürekli botla çandarlı adalara geçiyoruz. İyi kötü 15-20 parça balıkla dönüyoruz. Geçen hafta ahşap tüfeğimin epoxy si (vernik gibi birşey) çok çizildiği için bakıma bırakmıştım. O nedenle küçük tüfekle dalış yaptım. Allahım diyorum inşallah 20-30 kilo bir akya veya liça görmem :) neyse ki öyle bir karşılaşma yaşamadık :D
O tür büyük balıklar çok kuvvetli oldukları için zıpkınla vurulduktan sonra bir anda hızla çekip kaçmaya çalışıyor. Bu nedenle alt fotoğraflarda göreceğiniz makara var tüfeğin üzerinde. Makarada 50 metre ip var ve bu tür büyük balık vurduğunuzda makarayı açıyorsunuz, balık uzaklaşıyor. Yoruluyor ve öyle anca yakalayabiliyorsunuz.
Bu dönemlerde özellikle iri akyalar göç ediyorlar, o nedenle karşılaşma olasığı çok yüksek. Dalış yaparken suyun üzerinde size doğru yaklaşan melanur sürüleri görüyorsanız, bilin ki aşağıda birşey var :)

Bu hafta sualtı video kamerayı da aldık yanımıza, fakat çok çekecek bir şey bulamadım. Güzel videolar çekdiğim zaman atacağım youtube a. Video yerine biraz foto ile başbaşa bırakayım sizleri.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "Son Bir Kaç Dalış"

  1. Anıl Says:
    20 Mayıs 2008 20:27

    Vallahi Ege'nin sularını bilemem ama - illa ki güzeldir o ayrı :) - ben bir Akdenizli olarak ve doğal olarak Akdeniz'in hayranıyımdır. Yaz kış demeden denizle bütünleşmek en büyük zevklerimden biridir. Fotoğraflara bakınca Le Grande Bleu geldi aklıma. Bir tek yunusla fotoğrafınız eksik :)