Uzuuun zaman..

Merhabalaaaaar, çok uzun zaman oldu farkındayım ama dalış açısından çok çok da verimli dönemler değildi kendi adıma. Şimdi biraz uzun yazmaya çalışıp kendimi affettireyim. Öncelikli tarihimiz 13 Eylül

12 Eylül akşamüstü kuzenim Onur Abi aradı. Çeşmede 10 metrelik bir teknesi var, arkadaşlarıyla oraya gidiyorlarmış 3 kişi, sen de gel dedi. Hemen dalış takımlarımı da alıp gittim. Buluştuk, alışveriş yaptık ve çıktık yola. Çeşme dalyanda duruyor tekne. Teknede mangalımızı yaktık hava iyice karardı. Açtık biraları, yemek, sohbet.. Çok keyifli gerçekten. Saat 12 gibi kamarada yattık. Sabaha karşı 4 de kalkıp çıktık yola. İlk meraya gittik, sabah çok erken diye olta yapıyoruz. Bir kaç mercan, karagöz yakaladık. Sonra beni Kara ada taraflarına attılar, yarım saat yüzdüm hiç bir balık göremeyince çıktım. Döndük tekrar oltaya :) Akşama kadar 15 kilo falan balık yakaladık. Çok keyifliydi.

21 Eylül sabahı İlkerle birlikte çıktık yola. Hava patlak ama girelim ıslanalım dedik. Kurtluyuz ya :) Neyse 1 saatlik yolculuktan sonra arabayı park ettik. Araziden aşağıya indik tam giyinicez, ben 3 mm (yazlık) 5 mm (kışlık) hangisini alsam acaba derken 3 mm üstü alıp, altı evde unutmuşum. :) allahtan su sıcaktı boxerla girdim ama çok üşümedim. bu balıklar da o günden..

2 Ekim yine İlkerle sabahın köründe çıktık yola. foça'da benim daha önceden girmediğim bir yere gittik, hava çok güzeldi durgundu. Aşırı balık yoktu fakat torikler gelmeye başlamış 3 kez karşı karşıya kaldık, ilker bir tanesini vurdu. Çok enteresan bir balık gerçekten. Yazılı orkinos da deniliyor. Acaip kuvvetli bir balık. Tam aerodinamik..
Sargoz, kefal ve torikle geçen bir gündü.
Eveeeet yazımızın sonuna geldik artık.. İlişkimi merak eden arkadaşlar varsa, çok güzel gidiyor. Çok mutluyuz, :) seviyorum, o da seviyor.. her şey yolunda..

İlerleyen dönemlerde daha güzel uzun hikayelerle birlikte olucaz arkadaşlar söz. Bu kadar uzun zaman yazı yazmamazlık yapmayacağım. Kış dönemi geliyor, levrekler gelmeye başlıyor. Bol bol balıkla, video çekimleriyle karşınıza çıkabilirim :) Haydi, Dalın Sağlıcakla.. :)
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

3 Response to "Uzuuun zaman.."

  1. prettyinpink Says:
    7 Ekim 2008 06:34

    "o" da seviyor evek. =)))

  2. Cinar Ayaz Says:
    22 Kasım 2008 13:47

    Bir tane raki masaina meze yapamadın su hayvanatları ayıp sana bro..

  3. cheshni Says:
    20 Ocak 2009 15:47

    rast gele dostum
    Foçay agitmeyeli 10 seneyi geçti çok severin Foçayı
    çok güzel anılarımoldu