08 Nisan Sinarit


Sinagridas, Dentice, Dentex :) türkçede de sinarit.
Bugün öğlen saat 14 gibi yola çıktık, 15 gibi sudaydık. Tüfeğimi çift lastiğe geçirdiğimden beri 7 mm şiş kullanıyordum. Bugün 6.25 mm şiş deneyeyim dedim. suya girdik ve başladık dolanmaya. Bir kaç dakika oldu ki 2 tane sarpa vurdum tüfeği deniyeceğim bahanesi ile. :) menzil iyi, isabet iyi keyifliyim gayet. biraz derin yapayım dedim sargozlar dolaşıyor, 17 - 18 metrelerde ama yüz veren yok. tekrar kıyıya doğru yöneldim ve bir kefal vurdum, şiş taşa çarptı ve şişin üzerindeki kelebeğin pimi çıktı. benim moraller gitti yine. Dalışa devam ederken kelebek yüzünden şiş sağa çekik gitmeye başladı ve ben de sinirden kelebeği kırdım :) Bari dedim şiş düz gitsin, balık ipe geçer öyle yakalarım. tam bu sırada 22 metre civarında 15-20 kiloluk bir orfozla burun buruna geldik. bunu izlemesi çok zevkli değildi :) hayvan baya bavul kadar vardı heheh. saat 17.45 gibi dönüşe geçtim. 15- 16 metrelerde altta sargozlar gördüm, onlara doğru inerken biraz daha aşağıda sinaritlerin dolaştığını gördüm ve onlara doğru sallandım. 19 metrede bir taşın arkasına gizlendim ve sinaritler bana doğru yanaşmaya başladı. Tüfek menzilli fakat korkuyorum balık ipe kadar geçmezse kaçıp gidicek diye. şişin ucuna kadar geldiğinde bastım tetiğe. Hayvan direk yığıldı kaldı, çok güzel yerden vurdum.
Yukarı sevinç çığlıkları ile çıktım ve Serkan Abiye seslendim. Dönüş yoluna geçtik ve karaya çıktığımızda Mert ve Burak bizi bekliyordu. Balığı paletin arkasına gizledim. Mert "birşey vuramadın mı?" diye sorunca, şurada var bişiler diye gösterdim. Suratındaki ifadeyi görmenizi isterdim. Konuşunca da ilk tepkisi "olum insan gibi balık vur yaa" oldu :)
Eve dönüş yolunda tarttık 3.250 gr :)
Güzel bir gündü.. Hem de çok güzel...
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "08 Nisan Sinarit"

  1. Unknown Says:
    15 Nisan 2008 01:40

    şahane trofe. tebrikler kardeşim..